Laura and Dan’s was my first wedding out of Italy!
Their wedding was a special event in my career and my life. When I received their request it was a surprise for me and I tried to pour all my enthusiasm and happiness into their photos! Laura and Dan turned out to be such a sweet couple and two spectacular friends, they made me feel like home and they trusted my vision and my work.
For the first time, I found myself dealing with clients who were speaking a different language and who were seeing the wedding in a different way from what I was used to! That day was a continuous discovery for me and I gained experience like a photographer and human being. It will always have a special place in my heart! I wish them “casă de piatră” (house of stone) as they say in Romania which is a metaphor of a durable marriage.
Quello di Laura e Dan è stato il mio primo matrimonio fuori dall’Italia!
Il loro matrimonio è stato un evento speciale nella mia carriera e nella mia vita. Quando ho ricevuto la loro richiesta è stata una sorpresa per me e ho cercato di riversare tutto il mio entusiasmo e la mia felicità nelle loro foto! Laura e Dan si sono rivelati una coppia così dolce e due amici spettacolari, mi hanno fatto sentire come a casa e si sono fidati della mia visione e del mio lavoro.
Per la prima volta mi sono trovato a trattare con clienti che parlavano una lingua diversa e che vedevano il matrimonio in modo diverso da come ero abituato! Quel giorno è stato per me una continua scoperta e ho maturato esperienza come fotografo e come essere umano. Avrà sempre un posto speciale nel mio cuore! Auguro loro “casă de piatră” (casa di pietra) come si dice in Romania, metafora di un matrimonio durevole.
Leave a Comment